کمک بیش از ۳ میلیاردی به نیازمندان در طرح مفتاح الجنه در قزوین

صیادی گفت: طی سال گذشته در ۲ هزار و ۸۳۷ بازدید از خانواده نیازمندان که در طرح مفتاح الجنه صورت گرفت، بیش از ۳ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان به خانواده های نیازمند مساعدت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، محمد صیادی- معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین- بیان کرد: یکی از طرح های کمیته امداد استان قزوین طرح مفتاح الجنه است که در این طرح با خیران و نیکوکاران در منزل خانواده نیازمندان حاضر می شود.

 

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: خیران و نیکوکاران در این بازدید ضمن اطلاع از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان وضعیت فعلی مددجویان قرار گرفته و کمک های لازم را ارائه می کنند.

 

وی اضافه کرد: طی سال 1401 در 2 هزار و 837 بازدید از خانواده نیازمندان که در طرح مفتاح الجنه صورت گرفت، بیش از 3 میلیارد و 672 میلیون تومان به خانواده های نیازمند مساعدت شد.

 

صیادی افزود: در این بازدید ها در مجموع 2 هزار و 160 میهمان حاضر شدند که بیش از 3 میلیارد و 138 میلیون تومان کمک ارائه شده غیرنقدی و مابقی کمک های نقدی بود که در مجموع بیش از 30 هزار و 638 نفر از مددجویان از کمک های نیکوکاران بهره مند شده اند.

 

وی عنوان کرد: در این میان بیشترین بازدید ها به نسبت جمعیت و شرایط منطقه در قزوین، رامند و الموت شرقی بوده که نیکوکاران کمک های خود را اهداء کرداند.

 

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: طرح مفتاح الجنه کمک می کند تا افراد نیکوکار بتوانند از نزدیک در جریان مشکلات نیازمندان قرار گیرند البته یکی از برکات این طرح این است که در حضور نیکوکاران مختلف فرصت های شناخت و معرفی حامیان جدید هم فراهم می شود.

 

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را برای نیازمندان و محرومان با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا سایتwww.33808.ir  کمک های خود را اهداء کنند همچنین با هماهنگی قبلی امکان حضور در طرح مفتاح الجنه نیز برای اقشار مختلف مردم نیکوکار فراهم است.

 

کد خبر 1261029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha