برگزاری محافل نورانی قرآن کریم در شهرستان پلدختر

مدیرکانون فرهنگی هنری امام المسلمین شهرستان پلدختر از برگزاری محافل قرآنی در شهرستان پلدختر خبرداد و افزود: طرح های قرآنی با استقبال خوب نسل جوان و نوجوان برگزارمی شود.

هواخرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف دینی، فرهنگی و قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام المسلمین شهرستان پلدختر بیان کرد: به صورت روزانه برنامه های قرآنی در این کانون فرهنگی هنری مسجد شامل محافل انس با قرآن و طرح روزانه جزء خوانی قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: طرح های قرآنی و دینی کانون فرهنگی هنری مسجد امام المسملمین در شهرستان پلدختر همواره مورد استقبال نسل جوان و نوجوان قرار می گیرد.

 

 

خرمی با بیان اینکه ترویج ارزش ها از برنامه های مهم کانون های مساجد است،افزود: درراستای ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و انقلابی و جذب نسل جوان و نوجوان به مسجد برنامه های مختلفی در طول سال بویژه ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ دینی، محافل انس با قرآن کریم در فضای سبز بوستان مجاور مسجد برگزار می شود.

 

خرمی بیان کرد: در این مراسم از عموم مردم دعوت می شود و بعد از برگزاری محفل انس با قرآن گفت و گوی خودمانی با نسل جوان ونوجوان مطرح می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در طرح گفت و گوی خودمانی به سخنان و ایده های نسل جوان ونوجوان  گوش داده می شود و تلاش می شود با حضور کارشناسان توانمند شبهات مطرح شده توسط نسل جوان و نوجوان به درستی پاسخ داده شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام المسلمین با اشاره به توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: روشنگری، بصیرت افزایی و پاسخ گویی به شبهات مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

خرمی اظهار کرد: طرح افطاری ساده از دیگربرنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است که به صورت روزانه اجرایی می شود.

 

وی افزود: سرکشی به نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی بین این قشر با کمک خیرین و افراد توانمند از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امام المسلمین در طول ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1261030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha