قرارگاه فرهنگی هنری جنوب کرمان باید پنجره هنر را بر روی نیروهای انقلابی بگشاید

بهرام مسلمی مهنی گفت: نگاه من این است که در پرتو فعالیت های قرارگاه فرهنگی هنری جنوب کرمان، پنجره هنر بر روی نیروهای انقلابی گشوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۲ فروردین ماه) دومین نشست هم اندیشی قرارگاه فرهنگی هنری جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مسجد امام سجاد (ع) شهر جیرفت برگزار شد.
بهرام مسلمی مهنی در این نشست، گفت: مهمترین هدفی که باید قرارگاه فرهنگی هنری جنوب کرمان دنبال کنیم تربیت نیروهای فرهنگی و هنری متعهد انقلابی است تا با استفاده از ظرفیت این نیروها بتوانیم فرهنگ و هنر منطقه را ارتقا دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: نگاه من این است که در پرتو فعالیت های این قرارگاه، پنجره هنر بر روی نیروهای انقلابی گشوده شود.
وی با بیان این مطلب که با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان امروز بیش از گذشته باید برای همه اقشار جامعه به خصوص قشر خاکستری برنامه داشته باشیم، اظهار کرد: رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت قشرهای خاکستری جامعه است.
مسلمی مهنی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به هنر و هنرمندان دید بسته ای ندارند، تصریح کرد: ما هرگز نباید جلوتر از رهبری قدم بر داریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: فعالیت قرارگاه فرهنگی هنری جنوب کرمان باید به گونه ای باشد که در آینده ای نزدیک چندین گروه هنری متشکل از نیروهای متعهد داشته باشیم تا از ظرفیت این گروه ها در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: قطعا تحقق این مهم نیازمند تشکیل یک هیئت اندیشه ورز متشکل از نیروهای متعهد و متخصص انقلابی است.
مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: نیروهای این قرارگاه باید با حس وظیفه شناسی اما به دور از نگاه های سیاسی در تربیت نیروهای فرهنگی و هنری متعهد انقلابی بکوشند.

کد خبر 1261183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha