نامگذاری روز قدس خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها ربود

حجت الاسلام مدبر گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، خواب راحت از چشم صهیونیست ها ربوده و راه سقوط این رژیم جعلی هموارتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز سه شنبه (۲۲ فروردین) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جهانی روز قدس که در دفتر امام جمعه جهرم برگزار شد، روز قدس را میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست که با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این نام،خواب راحت را از چشم صهیونیست ها ربود و راه سقوط این رژیم جعلی را هموارتر کرد که به خصوص این روزها شاهد فروریختن ديوارهای امنیتی و اجتماعی آن هستیم.

 

امام جمعه جهرم افزود: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به مقاصدش و حفظ امنیت پوشالی خود با زبونی و دنائت،بارها عزیزان ما را با ترور، هدف کینه و دشمنی قرار داده و بر فلسطینی ها با بی رحمی هر چه تمام هجوم برد، غافل از آن که دست انتقام مجالی را برای آرامشش فراهم نخواهد کرد که نمونه اخیر آن موشک باران صهیونیست ها توسط جبهه مقاومت است که پس از جنگ ۳۳ روزه بی سابقه بود و هیمنه این رژیم را به رغم ادعای سپر دفاعی فروریخت و ثابت کرد گنبد آهنینی که به آن افتخار می کردند تار عنکبوتی بیش نیست که به آسانی پاره می شود.

 

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و اگر نگاهی به اخبار داخلی این اشغالگران داشته باشید که چگونه درگیر بحران های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی شده اند پی به تحقق این وعده رهبر انقلاب خواهید برد.

 

حجت الاسلام مدبر مراسم امسال روز قدس را دارای ماهیتی متفاوت دانست و بیان نمود: دشمنان به خصوص صهیونیست ها با نقشه هایی که در اتاق های فکرشان داشتند چندین ماه جامعه را دچار التهاب کردند که یکی از پاسخ های بزرگ ملت راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بود و اکنون نیز در روز قدس علاوه بر ندای آزادی بیت المقدس از چنگ اشغالگران،مردم به مانند سالهای گذشته و چه بسا پرشورتر به دشمنان خواهند فهماند که مکر آنها به خودشان بازخواهد گشت و این ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

 

امام جمعه جهرم ضمن دعوت از تمامی مردم قدرشناس و همیشه در صحنه دارالمومنین ، خواستار فراهم کردن زمینه گسترده حضور مردمی در روز قدس شده و بیان داشت: تمامی مسئولین ادارات و سازمانها در این زمینه همکاری و هماهنگی داشته  و به خصوص بستر حضور سازمان های مردم نهاد و  مشارکت نوجوانان و جوانان در برپایی این روز که دنیا به آن چشم دوخته فراهم شود.

 

در ادامه این جلسه حاضرین از جمله حجت الاسلام دهقان رییس سازمان تبلیغات اسلامی،شعبانی فرماندار ویژه،طالبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رزمجویی فرمانده انتظامی ، دیدگاه و برنامه های خود را جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن روز جهانی قدس ارائه دادند.

کد خبر 1261291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha