راهپیمایی روز قدس در ملایر  با سخنرانی استاندار همدان برگزار می‌شود

فارسی گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر با سخنرانی قاسمی فرزاد استاندار همدان از جلوی شهرداری به سمت مصلی حضرت ابوالفضل برگزار می شود

حسین فارسی  در گفت و گو با خبرنگار شبستان  از شهرستان ملایر با اشاره به فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس گفت:  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دستور و تدبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز قدس نامگذاری شد .

 معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه روز جهانی قدس روز حمایت از مظلوم و نماد مبارزه با اسرائیل است اظهار کرد: امسال همزمان  با جمعه آخر ماه مبارک مردم مومن و ولایت مدار ملایر نیز در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده خواهند داشت.

وی افزود: برای برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس  و حضور پرشور مردم باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها  استفاده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در ملایر تصریح کرد:  طبق هماهنگی‌های انجام شده، راهپیمایی روز قدس جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۰.۳۰ از خیابان شهدا روبروی شهرداری ملایر به سمت مصلی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

وی  با دعوت از روزه داران و مردم انقلابی ملایر برای حضور با شکوه در راهپمایی روز قدس بیان کرد:  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در ملایر است.

کد خبر 1261335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha