شاهد شکل گیری بیداری جهانی علیه رژیم صهیونیستی هستیم/ رژیم صهیونیستی دیگر قدرت اظهارنظر تهاجم گرایانه را ندارد

امیر سرتیپ گلفام با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در وضعت اسفباری در حوزه سیاسی درونی و حوزه نظامی قرار گرفته است، گفت: شاهد ایجاد بیداری اسلامی میان کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی هستیم.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور امروز (چهارشنبه 23 فروردین) در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان درباره روز جهانی قدس گفت: در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سنوات گذشته یک بیداری اسلامی شکل گرفته است یعنی هرجا جنایتکاران ورود پیدا می کنند از آن سمت نهضت های مردمی شکل می گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه شاهد ایجاد بیداری اسلامی میان کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: بعضا روی قدس به عنوان یک دغدغه بین کشورهای اسلامی تمرکز می کنیم البته قدس؛ یک دغدغه اسلامی است اما از آنجا که کشوری اشغال شده است و بعضا سازمان های بین المللی و نظام سلطه از این اشغالگری حمایت می کنند این موضوع را به یک دغدغه بین المللی نیز تبدیل شده است.

 

 

امیرسرتیپ گلفام با بیان اینکه امروز جنایتهایی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا باعث شده است بیداری ملت های غیرمسلمان هم شکل بگیرد، افزود: این امر را در کشورهای اروپایی هم مشاهده می کنیم. در کشورهای اروپایی که راهپیمایی روز قدس برگزار می شود فقط مسلمانان حضور ندارند بلکه غیرمسلمانان هم در راهپیمایی شرکت می کنند.

 

 

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری کشورهای اسلامی و محوری برای کشورهای اسلامی باعث نه تنها اتحاد کشورهای اسلامی بلکه اتحاد مردم جهان شده است، گفت: این امر باعث شده است وضعیت حضور مردم و روشنگری قبل از روز قدس خیلی جدی گرفته شود و اتفاقات خوبی بیافتد.

 

 

وی با بیان اینکه روز قدس امسال، روز متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهد بود، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده ای خواهد بود.

 

 

امیرسرتیپ گلفام با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در وضعت اسفباری در حوزه سیاسی درونی و حوزه نظامی قرار گرفته است، گفت: این رژیم دیگر حتی قدرت اظهارنظر تهاجم گرایانه را ندارد. رژیم صهیونیستی قدرتی برای اعمال کار نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد. این نقاط قوتی است که نشان می دهد رژیم صهیونیستی هر سال نسبت به سال گذشته رو به اضمحلال است و ان شاالله کمتر از 25 سال شاهد نابودی این رژیم باشیم.

کد خبر 1261510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha