روز قدس، روز تجلی وحدت اسلامی بر علیه استکبار جهانی است

آخوند بلکفه گفت: روز قدس، روز تجلی وحدت امت اسلام با محوریت قدس شریف بر علیه استکبار جهانی است.

آخوند داوود بلکفه درخصوص روز قدس و موضوع وحدت و مقاومت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: روز قدس روز حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین و دفاع از حقوق انسانی و کرامت بشری در سر زمین قدس شریف است.

 

مدرس علوم دینی بندرترکمن افزود: مدت مدیدی است که رژیم غاصب، جعلی و جنایتکار صهیونیست، بر ملت فلسطین این پیکره عزیز از اسلام، ظلم روا داشته و حداقل حقوق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی حتی انسانی و غیره را در این سرزمین مظلوم رعایت نکرده و نمی کند.

 

وی ادامه داد: ملت آزاده و مسلمانان عالم، طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه پر فیض رمضان جهت حمایت از حقوق به حق مردم مظلوم فلسطین و سر زمین قدس شریف، در راهپیمایی ها شرکت می کنند و ندای مظلومیت و حق طلبی از استکبار جهانی و ایادی نا مشروع آن در منطقه را سر خواهند داد و رسوایی ظالمین و جنایتکاران عالم را به جهان بشریت و ملت های آزاده جهان اعلام خواهند کرد.        

 

آخوند بلکفه یادآور شد: ما مسلمانان طبق فرمایش پیامبر اکرم اسلام (ص) که می فرمایند «من اصبح و لم یهتم بامورالمسلمین فلیس بمسلم» (هر آنکس که شب را به صبح برساند ولی به امور مسلمانان اندیشه و اهتمام نورزد مسلمان نیست)، وظیفه داریم جهت اهتمام به امور مسلمانان در سر زمین فلسطین و قدس شریف، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در راهپیمایی روز قدس شریف، حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشیم و برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سر زمین قدس شریف، ندای حق طلبی و اعاده حقوق از دست رفته آنان را سر دهیم.

 

وی افزود: این حداقل کاری است که بر حسب تکلیف اسلامی و انسانی می توانیم انجام بدهیم، زیرا سرزمین فلسطین و قدس شریف حقا که برای ملت فلسطین است و رژیم جعلی صهیونیست هیچ حقی در آن سر زمین ندارد و نمی تواند داشته باشد و باید از صحنه روزگار حذف بشود.

 

این مدرس علوم دینی تصریح کرد: در این صورت است که ملت ها و مسلمانان منطقه آرامش و آسایش همزیستی خواهند داشت. در غیر این صورت به برکت وجود و تقویت جبهه مقاومت، آرامش و امنیت برای اسرائیل جعلی و غاصب نیز تبدیل به کابوس خواهد بود.    

    

وی اظهارامیدواری کرد: با حضور خود باعث بیداری و آگاهی ملت های آزاده جهان نسبت به حقوق ملت مظلوم فلسطین و باعث زدودن آن رژیم جعلی غاصب و اسرائیل جنایتکار از صفحه روزگار باشیم.

 

 

 

کد خبر 1261600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha