روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

حسنوند، گفت: روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد تا نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

فریدون حسنوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: روز جهانی قدس، نماد حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی با مستکبران جهان به ویژه رژیم غاصب و اشغالگر قدس است که توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد تا این روز، نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بیرق‌دار قیام مستضعفان جهان در مقابل متجاوزان و مستکبران، بزرگترین آرمان خود را آزادسازی قدس شریف و مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی قرار داد و این آرمان و هدف مقدس تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت.

 

وی اذعان کرد: آرمان متعالی انقلاب اسلامی در محور مقاومت و سرتاسر جهان با مجاهدت سربازان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گسترش یافته تا امروز با انتشار پیام انقلاب در جای جای کره خاکی، شاهد مقاومت و قیام مستضعفان در مقابل زورگویان باشیم.

 

حسنوند، تصریح کرد: روز جهانی قدس به عنوان میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان در این روز بر علیه ددمنشی های استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک کُش اشغالگر قدس بلند محسوب‌ می‌شود و امروز این صدا در دیگر نقاط جهان و در میان عدالت‌خواهان به صورت نمادی از حق‌خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت مجاهدانه خود در مقابل زورگویی‌ها به الگویی از فرهنگ عاشورایی در جهان بدل گشته‌اند و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، این نهضت الهی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

کد خبر 1261666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha