وحدت و همدلی مسلمانان در راهپیمایی روز قدس نشان داده می شود

آخوند خوجملی گفت: با شرکت پرشور با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس، قدرت و اقتدار نظام اسلامی و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

آخوند ابوبکر خوجملی درخصوص اهمیت روز قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: نزدیک به یک قرن است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین مظلوم و مسجد الاقصی را زیر باز ظلم و ستم خود قرار داده و همیشه نسبت به آن ها بدترین جنایت ها را مرتکب می‌شود.

 

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت افزود: از آنجایی که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کردند از همه مردم، برادران و خواهران درخواست می شود همچون گذشته پرشورتر در این راهپیمایی بسیار ارزشمند و حیاتی حضور پررنگ داشته باشند و از این طریق پشتیبانی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قبله اول مسلمین اعلام کنند.

 

آخوند خوجملی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم جهت محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و به خصوص جنایت اخیرش که حمله به نماز گزاران در مسجد الاقصی بود به میدان آمده و یک صدا ندای مرگ بر اسرائیل سر دهیم.

 

وی اظهارامیدواری کرد: با شرکت پرشور با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس، قدرت و اقتدار نظام اسلامی و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

 

 

کد خبر 1261668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha