النخاله: سفر به بغداد پیام محکم و واضحی برای رژیم صهیونیستی دارد

زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی در فلسطین با اشاره به اهمیت سفرش به بغداد گفت: این سفر یک پیام قوی برای اسرائیل دارد که عراق از ملت فلسطین و مقاومت حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اهمیت سفرش به بغداد گفت: وجود یک هیئت جنبش جهاد اسلامی در عراق، یک پیام قوی دارد که نشانه‌های روشنی از موضع عراق در حمایت از ملت ما و مقاومت است.

 

النخاله با ابراز خرسندی از این سفر، گفت: نتیجه این سفر دیدار با رئیس جمهوری، نخست وزیر، وزیران و مسئولان سیاسی عراق خواهد بود.

 

وی ادامه داد: این سفر در منطقه تاثیرگذار است و این پیام قوی را برای اسرائیل درباره موضع حمایت گرانه عراق در قبال فلسطین خواهد داشت.

 

دبیرکل جهاد اسلامی گفت: عرصه عربی و مقاومت و این ارتباط بزرگ به یکباره اتفاق نیفتاد بلکه در نتیجه افزایش قدرت مقاومت و ظلم و ستم دشمن بود.

 

النخاله تاکید کرد: ما در اوج چالش هستیم. ما اهمیت وحدت مقاومت در مقابل اسرائیل و اهمیت موضع رسمی عربی که اکنون در موضع رسمی عراق با همبستگی با ملت فلسطین تجسم یافته است، احساس می کنیم.

 

عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشین عراق امروز(پنجشنبه 24 فروردین) از دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در بغداد استقبال کرد.

 

عبدالمهدی در این دیدار گفت: دولت و ملت عراق جزء لاینفک مبارزات قهرمانه فلسطین است. نقش اصلی آن در وحدت بخشیدن عرصه‌های آزادسازی فلسطین و بقیه سرزمین‌های اشغالی، مقابله با همه نقشه‌های رژیم صهیونیستی در الاقصی، پایان دادن به اشغالگری و سیاست‌های شهرک سازی، آوارگی، کشتار روزانه و مجازات‌های دسته جمعی و سیاست‌های عادی سازی است.

کد خبر 1261671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha