ناامید کردن دشمنان، وظیفه هر مسلمانی است

یازرلو با بیان اینکه دشمن همواره در صدد توطئه‌چینی و ایجاد فتنه در بین مسلمانان است، تاکید کرد که ناامید کردن دشمنان، وظیفه هر مسلمانی است و مبنایی قرآنی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، بلال یازرلو در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در شهرستان رامیان و با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد، اظهارکرد: در هر عصر و دوره‌ای، جامعه اسلامی به اتحاد و انسجام نیاز دارد و امروز با توجه به فتنه‌هایی که جبهه کفر ایجاد می‌کند، وحدت و همدلی مسلمانان اعم از شیعه و سنی، از ضروریات در جامعه اسلامی است.

 

این فعال قرآنی شهرستان رامیان گفت: قرآن کریم تاکید دارد که امت اسلامی، برادر و یکپارچه هستند و آیات زیادی هم در قرآن وجود دارد که مومنان و مسلمانان را نَفَس یکدیگر معرفی می‌کند.

 

وی بیان کرد: مسلمانان اهل‌بیت قران کریم هستند و روا نیست با اختلاف و تفرقه، از هم دور شوند و با هم دشمنی کنند.

 

یازرلو تفرقه بین شیعه و سنی را خواست دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان هر روز فتنه و توطئه جدیدی علیه کشورهای اسلامی به ویژه ملت مسلمان ایران ایجاد می‌کنند اما ما باید هشیار باشیم و دشمن را ناامید کنیم.

 

وی ادامه داد: یکی از مبانی قرآن کریم در مواجهه مسلمانان با دشمنان و مستکبران، ناامید ساختن آنان از ایجاد فتنه‌ها و توطئه‌های آینده است.

 

 

 

کد خبر 1261688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha