باید با بهره از هنر برای  تبیین اندیشه نوین اسلامی در حوزه حجاب تلاش کنیم

سالاری با بیان اینکه باید با بهره از در حوزه تئاتر، موسیقی، سینما برای تبیین اندیشه نوین اسلامی در حوزه حجاب تلاش کنیم، گفت: باید در حوزه حجاب آگاهی بدهیم و آگاهی بسازیم و از این آگاهی ساخته شده به بهترین دستاورد در حوزه حجاب در جامعه برسیم.

محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات دولتی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه در حوزه حجاب با دو لایه مواجه هستیم، گفت: برخی برکات و فضایل و آنچه از حجاب در جامعه جاری می‌شود را نمی‌شناسند برای این قشر حتماً باید اطلاع‌رسانی و اقدام ترویجی انجام شود و تبعات جامعه بی‌بند و بار را بیان و فضایل جامعه عفیفانه را تبیین کنیم.

 

 

وی افزود: لایه دیگری در موضوع حجاب وجود دارند که لایه تحریک شه از جانب اجانب هستند که متأسفانه به عنوان یک نماد؛ بی‌حجابی را ترویج می‌کنند.  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عمدتاً در لایه اول فعالیت می‌کند.

 

 

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید با بهره از در حوزه تئاتر، موسیقی، سینما برای تبیین اندیشه نوین اسلامی در حوزه حجاب تلاش کنیم، گفت: باید در حوزه حجاب آگاهی بدهیم و آگاهی بسازیم و از این آگاهی ساخته شده به بهترین دستاورد در حوزه حجاب در جامعه برسیم که در این لایه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جنبه تقابلی دارد.

 

 

وی در مورد فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقدامات خوبی در معاونت قرآن انجام می شود اما معتقدم با نقطه مطلوب فاصله داریم و می‌توانیم بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان را تشویق کنیم تا برای آموزش ترویج و بسط قرآن و مفاهیم قرآنی به کمک ما بیایند.

کد خبر 1261694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha