مسئولان حاضر در راهپیمایی روز قدس چه گفتند

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور از ساعت ۱۰ با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد. مسئولان نظام نیز در این روز همگام مردم نفرت و انزجار خود را از اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور از ساعت 10 با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد. مسئولان نظام نیز در این روز همگام مردم نفرت و انزجار خود را از اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل به جهانیان نشان دادند. همچنین در حاشیه این مراسم به بیان نکاتی درباره راهپیمایی روز قدس پرداختند.

 

رادان: دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم راهپیمایی روز قدس درباره اهمیت مشارکت مسئولان ایرانی در راه‌پیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم ایران و جهان روز قدس را تکلیف دینی خود می دانند این تکلیف بر این اساس است که ظلمی روا شده و  مورد مظلومیت قرار گرفته اند. هر مسلمانی وظیفه دارد که از مظلوم حمایت کند و بر ظالم بتازد.

 

 

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی درگیر اعتراضات داخلی است، گفت: چند صد هزار نفر در اعتراض به سیاست‌های این رژیم شرکت کردند و امید داریم به برکت ماه رمضان و انسجامی که در کشورهای محور مقاومت است شاهد نابودی سریعتر این رژیم باشیم.

 

مخبر: جوانان ایرانی در حمایت از مبارزان جوان فلسطینی سنگ تمام گذاشتند

 

 

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که جوانان ایرانی در حمایت از مبارزان جوان فلسطینی سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: روز جهانی قدس میثاقی سالانه برای همصدایی ملت های مسلمان بر علیه اشغالگران صهیونیست است و انشاالله در آینده ای نه چندان دور این روز مبارک را در کنار قبله نخست مسلمین جشن خواهیم گرفت. ظهور نسل تازه ای از جوانان و نوجوانان فلسطینی در مبارزات شجاعانه با رژیم مسلح و غاصب نشانه ای برای تسریع در آزادی قدس شریف است.

 

وی ادامه داد:استکبار جهانی تصور می‌کرد با گذشت زمان و ناتوانی نسل های قدیمی، ملت فلسطین مجبور به سازش و تسلیم خواهد شد اما این نسل جدید از مبارزان جوان و مسلمان همه تصورات و نقشه های آنها را نقش بر آب کرد. امروز هم حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با جوانان فلسطینی نشان داد که حمایت از آن ملت مظلوم بیش از پیش جریان دارد.

کد خبر 1261826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha