مردم امر به معروف و نهی از منکر را با روش پسندیده جدی بگیرند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مردم امر به معروف و نهی از منکر را با روش پسندیده جدی بگیرند و باید همه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: دفاع از فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است.

وی افزود: اگر ما به فلسطین کمک می‌کنیم، از امنیت ملی خود دفاع می‌کنیم، چرا که صهیونیست‌ها دشمن انقلاب اسلامی هستند و حضرت امام (ره) با ابتکاری که به خرج دادند و روز قدس را تعیین کردند در واقع بی‌تفاوتی نسبت به مساله فلسطین را از بین بردند و همه را حساس کردند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از موضع قاطع فرمانده نیروی انتظامی در خصوص حجاب بر لزوم همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و قضائی در این زمینه تاکید کرد و افزود: مردم امر به معروف و نهی از منکر را با روش پسندیده جدی بگیرند و باید همه تلاش کنند.

وی سپس وضعیت اقتصادی موجود را علی رغم تمام تأکیدات رهبری مناسب ندانسته و گفت: وضعیت اقتصادی موجود زحمات نظام اسلامی در سایر عرصه‌ها را تحت الشعاع قرار داده و این زیبنده نیست.

حجت الاسلام قدوسی نژاد با تقدیر از خدمات شبانه روزی دولت اظهار داشت: از دولت و سایر قوا می‌خواهیم اقدامات مناسب را در این زمینه داشته باشند.

وی در پایان در خصوص نابسامانی‌های فضای مجازی گفت: تا زمانی که ما بر اصول و مبانی انقلاب پابرجا هستیم دشمن علیه ما توطئه می‌کند، که از مهم‌ترین آنها این فضای ولنگاری مجازی است، که قتلگاه برخی افراد شده است و باید مسئولان این فضا را جدی تر ساماندهی کنند.

کد خبر 1261886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha