مسئله فلسطین فرامنطقه ای و مردمی است/ محورهای مقاومت بیش از گذشته گسترده شده است

آیت الله حسینی همدانی گفت: مجامع بین الملل خود را از مسئله فلسطین دور کرده اند ولی رهبرمعظم انقلاب جریان ساز حرکت مقاومت این جریان را پیش بردند و امروز فلسطین مسئله فرامنطقه ای و ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۵ فروردین با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: قدس مسئله اصلی امروز مسلمانان جهان است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: محور مقاومت با انگیزه و عزمی مصمم برای حمایت از مردم حضور پیدا کرده است به ویژه آنکه پیام بنیانگذار انقلاب در خصوص فلسطین و آخرین جمعه ماه رمضان، مسئله فلسطین را مسئله اصلی فرامنطقه ای تبدیل کرده است.

 

به گفته وی، مجامع بین الملل خود را از مسئله فلسطین دور کرده اند ولی رهبرمعظم انقلاب جریان ساز حرکت مقاومت این جریان را پیش بردند و امروز فلسطین مسئله فرامنطقه ای و ملی است. 

 

حسینی همدانی در بخش دیگر سخنان خود از شکسته شدن هیمنه آمریکا و دلار سخن گفت و تأکید کرد: محورهای مقاومت بیش از گذشته گسترده شده است و این در حالی است که اسرائیل تمام تلاش خود را با شکل دادن گروه های تکفیری و داعش در منطقه انجام داد ولی نتوانست در برابر سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ایستادگی کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: ایران هراسی یکی از برنامه های استکباری است ولی آنان باید بدانند که نه تنها به مقاصد شوم خود نرسیدند بلکه روز به روز بر عزت مسلمان افزوده شد.

 

وی اظهار کرد: امروز در بسیاری از کشورها شاهد هستیم که آنان در مبادلات خود از دلار استفاده نمی کنند و دیگر سلطه دلار در عرصه بین الملل شکسته شده است.

 

پایان بخش خطبه های نماز جمعه این هفته کرج به مسئله حجاب اختصاص یافت و در این خصوص نماینده ولی فقیه در البرز گفت: استکبار برای ضربه وارد ساختن به جریان انقلاب ، حجاب و کیان خانواده را هدف قرار داده است.

 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و تمامی متولیان فرهنگی با حمایت از تدابیر انتظامی برای اجرای حجاب باید متعهد و هم سو حرکت کنند و اجازه ندهند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

 

کد خبر 1261896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha