دشمنان انقلاب توان ایستادگی در برابر مردم ایران را ندارند

سردار مهدوی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران، توان ایستادگی در برابر مردم این کشور را ندارند و برای رسیدن به اهداف خود، روی زنان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی- فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی- ظهر امروز شنبه (۲۶ فروردین) در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز نقش زنان در جامعه کمتر از مردان نیست، اظهار کرد: بانوان در انجام وظایف عمومی و فعالیت های انقلابی نقش بی بدیلی دارند. 

 

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان در قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب نقش آفرین بوده اند و در مبارزات امام خمینی (ره) و تمام و فراز و نشیب های انقلاب حضور داشته اند و حتی در خلال این وقایع، برخی بانوان در شکنجه گاههای رژیم سابق، همپای بسیاری از مردان مقاومت کرده و به شهادت رسیدند. 

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران و در دفاع مقدس نیز بسیاری از بانوان در خط مقدم تا پشتیبانی از خطوط دفاعی، بسیار تاثیرگذار بودند. 

 

سردار مهدوی با تاکید بر اینکه اگر تلاش بانوان نبود بسیاری از موفقیت ها را امروز شاهد نبودیم و یا سرعت موفقیت به اندازه امروز نبود، گفت: در بَعد از جنگ تحمیلی و ارتقای شاخص های حوزه بانوان از جمله حوزه های علمی، صنعت، پزشکی و فناوری پیشرفت‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم.

 

وی تاکید کرد: آنچه به زن و مقام زن ارزش می دهد، این است که علاوه بر نقش مادرانه، پا به پای مردان در همه عرصه ها حضور یافته و نقش پیش بَرنده را ایفا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی، ایران اسلامی را متهم به عدم رعایت حقوق بانوان می‌کند، افزود: اما امروز درحالی بانوان ایران اسلامی در تمامی عرصه ها از جمله دانش‌بنیان حضور دارند که در قبل از انقلاب از نعمت داشتن یک پزشک حوزه بانوان محروم بودند. 

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی زنان را تعالی بخش دانست و گفت: با شکل گیری بسیج ۲۰ میلیونی به دستور رهبر کبیر انقلاب، نقش زنان در این حوزه، همپای مردان در نظر گرفته شد و موفق عمل کرده اند. 

 

سردار مهدوی تاکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران، توان ایستادگی در برابر این کشور و مردمان آن را ندارند و برای رسیدن به اهداف خود، روی زنان سرمایه گذاری کرده است. 

 

وی بر برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: بسیج بانوان باید در حوزه آموزش و جهاد تبیین برنامه‌های جدیدی را طراحی کند. 

 

گفتنی است، در این مراسم از خدمات «زهره روستا» قدردانی و دکتر «فاطمه بصیری پور» به عنوان مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی منصوب شد.

کد خبر 1262042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha