پویش ستاره های زمین مشارکت ۸۲۴ خانواده البرزی را به همراه داشته است

حجت الاسلام دهقاندار با اعلام خبر برپایی پویش ستاره های زمین گفت: در جریان اجرای پویش ستاره های زمین ۸۲۴ خانواده از البرز در این پویش شرکت کردند که انتظار می رود تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش نیز پیدا کند.

حجت الاسلام دهقاندار در جریان اجرای طرح پویش ستاده های زمینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استان البرز در جریان اجرای طرح پویش ستاره های زمینه رتبه ۱۰ را در میان دیگر استان های کشور کسب کرده است.

 

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز افزود: در جریان اجرای پویش ستاره های زمین ۸۲۴ خانواده از البرز در این پویش شرکت کردند که انتظار می رود تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش نیز پیدا کند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت تمامی نهادهای متولی قرآن در جریان اجرای این طرح اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی در جریان این پویش مشارکت ویژه ای دارند.

 

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ قرآنی است توضیح داد: پویش سفره های زمین در قالب همخوانی سوره قدر در کنار سفر افطار و سحر با محوریت خانواده ها است.

 

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز خاطرنشان کرد: خانواده ها می توانند برای شرکت در این پویش فیلم و عکس همخوانی سوره قدر را به لینک  setare۱۱۴.ir ارسال کنند و یا اینکه عدد شماره هشت را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ ارسال نمایند تا لینک وب سایت پویش برای این عزیزان ارسال شود. 

 

 

کد خبر 1262182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha