انقلاب اسلامی نقطه کانونی تمدن غرب را به چالش کشید/در برابر چپاول غرب، راهبردی جز وحدت و مقاومت نداریم

حجت الاسلام و المسلمین امامی گفت: انقلاب اسلامی نقطه کانونی تمدن غرب را به چالش کشید و غربی که ۳۰۰ سال سرمایه گذاری کرد تا به مردم القا کند که اسلام و دین مانع پیشرفت است، انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می توان به پیشرفت دست یافت.

به گزاشر خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی شامگاه شنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد، ابا بیان اینکه حث وحدت و مقاومت فراتر مذهب است، گفت: نباید فقط شیعه و اهل سنت از وحدت و مقاومت سخن بگویند.

وی افزود: عقل حکم می کند که هر انسانی برای رسیدن به زیست معنوی و رسیدن به اهداف خود نیاز به وحدت و انسجام از طرفی و مقاومت کردن در برابر موانع دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: آمریکایی ها برای این که در سرزمین های سرخ پوست ها ساکن بشوند 90 میلیون سرخ پوست را قتل عام کردند و بیش از 250 سال از استقلال آمریکا نمی گذرد و در واقع آمریکایی ها با غارت و چپاول به این حکومت رسیدند.

وی گفت: امروز ما نیازمند راهبر مهم وحدت و مقاومت و صدور آن به دنیا هستیم و امروز غربی ها دنیا را به چند گروه طبقه بندی تقسیم کرده و برای آن ادبیات دل خواه خود را نیز تولید کرده اند و فقط غربی ها را صاحب تمدن می دانند.

حجت الاسلام امامی با باین اینکه نقشه تجزیه ایران  یکی از نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و خونریزی در ایران است، گفت: در قضیه جنگ های اول و دوم و قبل و بعد از آن انگلیس در غرب آسیا مرز ها را مشخص کرد و کتاب « مرزهای خونین»در این مورد نوشته شده است و امروز یکی از عوامل اختلاف همین مرزبندی انگلیسی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی نقطه کانونی تمدن غرب را به چالش کشید و غربی که 300 سال سرمایه گذاری کرد تا به مردم القا کند که اسلام و دین مانع پیشرفت است، انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می توان به پیشرفت دست یافت و با وجود همه تحریم ها و تهدیدها و ...، راهبرد انقلاب اسلامی به گوش اسرائیل رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین در پایان سخنان خود گفت: این نشست های علمای شیعه و سنی زمینه را برای رسیدن امت اسلامی به تمدن نوین و فراهم می کند.

امروز بزرگترین دشمن مسلمین و انقلاب اسلامی صهیونیزم بین الملل است

حجت الاسلام عسگر فعال آذر،مسئول جامعه بزرگ اسلامی آذربایجان غربی، نیز در این مراسم گفت : امروز بزرگترین دشمن مسلمین و انقلاب اسلامی صهیونیزم بین الملل است و دشمنی آن ها با ایران اسلامی حقانیت انقلاب را نشان می دهد.

وی با اشاره به دلیل حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و بزرگداشت روز قدس، گفت: فلسطین امروز خط مقدم اسلام است و همه مسلمانان وظیفه دارند از این خط مقدم اسلام حمایت کنند تا مسلمین به سعادت برسند.

مسئول جامعه بزرگ اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: محدود و زمین گیر شدن اسرائیل در این هفتاد سال در بخشی از خاک فلسطین نتیجه مقاومت مردم فلسطین است.

حجت الاسلام فعال آذر خاطرنشان کرد: اگر این همه صهیونیزم بین الملل و شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی تبلیغ منفی می کند، نتیجه راهبر جمهوری اسلامی در مقابله با تفکر و تمدن و چپاول غربی است.

وی افزود: امروز حمایت از فلسطین و مردم مقام آن مصداق عمل صالح است.

 

 

کد خبر 1262185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha