کمک بیش از یک میلیارد تومانی ایرانیان خارج از کشور به نیازمندان

ظاهری گفت: طی یک سال گذشته ایرانیان خارج از کشور بیش از یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان به حساب فرزندان تحت حمایت خود اهداء کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، ناصر ظاهری- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین- بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی در اجرا دارد که یکی از این طرح ها، اکرام ایتام و محسنین است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در پایان سال گذشته تعداد حامیان ۲۹ هزار و ۱۰۱ نفر بود که حمایت از 7 هزار و ۵۱۶ فرزند تحت حمایت را بر عهده داشتند که کمک های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنویشان واریز می کنند.

 

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته 73 نفر از ایرانیان خارج از کشور بیش از یک میلیارد و 324 میلیون تومان به حساب 388 نفر از فرزندان تحت حمایت خود اهداء کرده اند.

 

ظاهری افزود: از این میزان کمک بیش از 681 میلیون تومان غیرنقدی و بیش از 642 میلیون تومان نقدی بوده است همچنین طی سال گذشته 18 نفر از ایرانیان خارج از کشور به حامیان جدید اضافه شدند.

 

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و یا از طریق سایت www.33808.ir  یا شماره گیری ۳۳۳۷۹۵۰۰ در این طرح مشارکت کنند.

کد خبر 1262278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha