شانزدهمین دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در البرز آغاز به کار کرد

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان جشنواره مدهامتان گفت: این دوره از مسابقه قرآنی مدهامتان در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان فعال در کانون های مساجد است.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان برپایی شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان هر ساله ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: این دوره از مسابقه قرآنی مدهامتان در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان فعال در کانون های مساجد است که از اول اردیبهشت تا پایان این ماه مدت ثبت نام برای حضور در این جشنواره را دارند.

 

به گفته وی، تدابیری برای برپایی هرچه بهتر این جشنواره در نظر گرفته شده است که فعالان قرآنی با حضور در این جریان فرهنگی، برای تبدیل شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی حرکت های موثری انجام دهند.

 

شکری خاطرنشان کرد: ترویج معارف قرآنی در سطح جامعه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم همچنین کشف استعدادهای قرآنی از جمله اهداف این دوره از جشنواره است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: طرح مسجد پایگاه قرآن و تولیدات هنری از جمله طرح های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است که برای این منظور نیز با همکاری امام مسجد تدابیری در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 1262305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha