حضور جوانان در  محافل  قرآنی باعث روشنگری آنان می شود

ماموستا مبارکشاهی ،گفت: بدون شک حضور جوانان در محافل قرآنی باعث روشنگری، هدایت و بیداری آن ها نسبت به بسیاری از مسائل به دنبال خواهد داشت.

ماموستا ملااحمد مبارکشاهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به اهمیت برگزاری محافل انس با قرآن، گفت: انس با قرآن انسان را از همه جهات ارتقاء می دهد؛ چرا که کتاب هدایت و راهنمای سعادت در دنیا و آخرت است.

 

امام جمعه نودشه با اشاره به هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم، افزود:تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان ، با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) است. 

 

وی خاطر نشان کرد:عمل به منویات قرآنی انسان را در مسیر سعادت ابدی و نهایت کمال هدایت می کند و همچنین با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.
 

ماموستا مبارکشاهی، تصریح کرد: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم همچنین قرآن بهترین مونس انسان در تنهایی ها و نگرانی‌های زندگی است که جلوه‌ای از علم و حکمت پروردگار و نشانگر عظمت خداوند متعال است.

امام جمعه نودشه،تصریح کرد:  رسول خدا(ص) درمان همه مشکلات را در قرآن می داند ومی فرماید:هر گاه کارها چون شب ظلمانی برایتان مشتبه و تاریک گردید به قرآن پناه ببرید؛ چون او شفیعی است که شفاعتش پذیرفته و شاهدی است که تصدیق شده است. هرکس او را رهبر خویش گرداند، وی را به بهشت رهنمون می سازد و هرکس بدان پشت پا زند، به جهنّم سوقش می دهد. 

 

کد خبر 1262731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha