اتحاد و وحدت ملی مهمترین راهبرد شکست دشمن است

مدرس ثانوی گفت: به تمام کسانی که با بن‌بست‌های فکری و با مطرح کردن مسائلی از جمله رفراندوم به دنبال تضعیف این کشور هستند، اعلام می‌کنم که اتحاد و وحدت ملی همه گروه‌ها، وظیفه شرعی و عقلی و مهمترین راهبرد برای شکست دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، صدیقه بیگم مدرس ثانوی -همسر شهید منتظر قائم- امروز سه شنبه (۵ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس، نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا و مردم در محل مسجد شکر صحرای طبس برگزار شد،‌ اظهار کرد: این مراسم در واقع یک شکرگزاری از نصرت الهی و امداد غیبی خداوند است.

 

وی با تاکید بر اینکه واقعه طبس، سرآغازی برای دفع هیمنه پوشالی آمریکا زیر شن‌های روان بود، افزود: این واقعه تفسیر دوباره سوره فیل و شکست لشکر ابرهه و ناکامی آمریکا در توطئه‌های شوم و حقانیت جمهوری اسلامی ایران و شکست پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی جهان در برابر اراده الهی است.

 

همسر شهید منتظر قائم تاکید کرد: به فضل الهی و با مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان ایران تحت زعامت امامین انقلاب، امروز این کشور مقتدرتر از گذشته،‌ اهداف و آرمانش‌هایش را دنبال می‌کند و در مقابل،‌ دشمنان این نظام در حال افول و ضعیف‌تر شدن هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز چند تکلیف بر دوش همه مردم ایران و جهان به ویژه مسئولان قرار دارد، افزود: از همه مردم ایران و جهان اسلام می‌خواهم که جملات ارزشمند سردار دلها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی دلی و همدلی ما با این حکیمی است که امروز عرصه انقلاب را به دست دارد».

 

مدرس ثانوی با بیان اینکه امروز ولایت فقیه،‌ بزرگترین میراث رهبر کبیر انقلاب و ضامن ثبات و تعالی این کشور است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نعمتی بزرگ برای جهان اسلام و بشریت است و به تمام کسانی که با بن‌بست‌های فکری و با مطرح کردن مسائلی از جمله رفراندوم به دنبال تضعیف این کشور هستند، اعلام می‌کنم که اتحاد و وحدت ملی همه گروه‌ها، وظیفه شرعی و عقلی و مهمترین راهبرد برای شکست دشمن است.

 

وی خاطرنشان کرد: حجاب از ضروریان دین اسلام است و عدم رعایت آن،‌ باعث فروپاشی بنیان خانواده می‌شود لذا ضمن حمایت از بیانیه وزارت کشور،‌ از همه دستگاه‌ها و قوای سه گانه کشور می‌خواهم تدابیر لازم برای جلوگیری از این ناهنجاری را در دستور کار قرار دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار،‌ افول خود را نظاره‌گر است، یادآور شد: استکبار جهانی با امپراتوری رسانه‌ای خود و با استفاده از تحریف و کتمان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و وارونه سازی واقعیت‌ها به دنبال ایجاد ناامیدی و از بین بردن همبستگی ایران است و مردم باید ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین،‌ توطئه‌های دشمنان را نقش بر‌آب کنند.

 

همسر شهید منتظر قائم در پایان یادآور شد: در پایان ضمن حمایت قاطع از دولت انقلابی، انتظار است که به پاس وفاداری مردم در تمامی عرصه‌ها به ویژه راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن سال گذشته، با اتخاذ تدابیر و اقدامات اساسی برای مهار تورم و رشد تولید،‌ تنگناها و فشار معیشتی این ملت عزیز را مرتفع نماید.

 

 

 

 

کد خبر 1263085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha