شهدا به معنای واقعی با نثار جان خود، انقلاب و اسلام را تضمین کردند/ عده زیادی در جریان اغتشاشات مردود شدند

جوکار با بیان اینکه عده زیادی در جریان اغتشاشات مردود شدند، گفت: شهدا به معنای واقعی با نثار جان خود، انقلاب و اسلام را تضمین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای مدافع سلامت کشور که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گفت: رمز موفقیت اسلام و شیعه در ترویج فرهنگ علوی و فرهنگ حسینی در بحث جهاد و شهادت بوده و اگر این عنصر را از امروز شیعه بگیریم، چیزی نخواهیم داشت.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه شهادت بسیاری از جوانان ما سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود :همه ائمه ما برای اهدافی که خدای متعال برای رسالت و امامت ایشان نهاده بود به شهادت رسیدند. ثمره همه خون شهدا در تاریخ است و اگر شهدا نبودند و ایثار نمی کردند قطعا امام خمینی (ره) موفق نمی شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه ایثارگری شهدا سبب تضمین اسلام و انقلاب شد، اذعان داشت: فتنه عبری، عربی و غربی در منطقه غرب آسیا و اینکه ما شهدای مدافع حرم داشتیم، ما را در سطح منطقه تضمین کرد و به ما قدرت داد و هر چه آثاری که امروز از آن سراغ دارید به خاطر خون شهداست.

 

جوکار اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته دشمن کمر همت را برای نابودی انقلاب اسلامی بسته بود ولی بسیجیان و جوانان ما در میدان حاضر شدند و با نثار جان خود سلامت انقلاب و اسلام را تضمین کردند؛ در صورتی که بسیاری از ترس از خانه هایشان خارج نشدند و عده ای هم مردود شدند.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه هر کاری برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت انجام دهیم کم است ،افزود: امروز شاید جبهه جنگ نداشته باشیم ولی کادر درمان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شدند و برای حفظ جان مردم، ایثار کردند.

 

جوکار افزود: برگزاری این کنگره به صورت کشوری بسیار ارزشمند است و ستاد کنگره در استان جلسه ای را با وزیر بهداشت و درمان برگزار و اعلام کنند که چنین برنامه ای در دستور کار استان یزد است و وزیر محترم هم پشتیبانی و حمایت خود را از کنگره اعلام کند تا بتوان همه کشور را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره کشوری بسیج کرد.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اذعان داشت: کنگره با یادواره متفاوت است و این کنگره باید به بهترین شکل برگزار شود و یک کار فاخر با کیفیت بالا انجام پذیرد.

کد خبر 1263230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha