حمایت از جبهه تولید و پشتیبانی از کارگر و کارفرما از مهمترین اهداف بسیج

سرهنگ سجادی حمایت از جبهه تولید و پشتیبانی از کارگر و کارفرما را ضروری دانست و گفت: این مهم رویکرد اصلی و اساسی بسیج کارگری و کارخانجات در استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی ، سرهنگ پاسدار سید محمد سجادی امروز چهارشنبه (6 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: هفته کار و کارگر بهترین فرصت برای تبیین مجاهدت های کارگران است که با تمام توان در راستای پیشرفت و تعالی کشور تلاش می کنند.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد:برنامه ریزی دقیق و حساب شده یکی از لازمه های  مهم تحقق شعار سال است که باید به آن توجه ویژه داشت.

 

وی با بیان اینکه تلاش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تمرکز ویژه بر رفع مشکلات و حرکت در مسیر تحقق شعار سال است، بیان کرد: ما تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته ایم و تا کنون گام های بسیاری در این راستا برداشته شده است.

 

این مقام مسئول رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را ضروری دانست و عنوان کرد:در این راستا 40 واحد تولیدی کوچک و بزرگ  دچار مشکلات متعددی بودند که ضمن پیگیری، توانستیم به یاری خدا مشکلات را رفع و زمینه رشد واحد ها در سال گذشته فراهم کنیم.

 

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی همچنین به فعالیت های گروه های جهادی کارگری نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کارگران و کارفرمایان بسیجی و جهادی در سطح استان در قالب70 گروه جهادی توانستند، 700 واحد مسکونی را با اقدامات فنی و تخصصی خود نظیر برق کشی، نصب اسکلت و.. تکمیل و تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی نمایند.

 

سرهنگ سجادی همچنین با تاکید بر اینکه در سال گذشته ساخت و تحویل 30 واحد مسکونی به طور کامل انجام شد، اظهار کرد: این مهم به برکت ایثار، از خودگذشتگی و باور جهادی بسیجیان بود.

 

وی همچنین به تهیه و توزیع 50 هزار بسته کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: از خدمات برجسته دیگر این قشر بسیج، دست گیری و حمایت از محرومین و افراد کم برخوردار  است که توانستند این تعداد بسته را تهیه و به دست محرومین و اقشار ضعیف برسانند.

 

این مقام مسئول شیفت ایثار ویژه کارگران را از دیگر برنامه های این سازمان دانست و بیان کرد: این مهم با مشارکت 7500 کارگر در راستای اقدامات و برنامه های خیرخواهانه  انجام شد.

 

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای 400 نفر را از دیگر برنامه های بسیج کارگری دانست و اضافه کرد: عارضه یابی 20 واحد تولیدی، تثبیت 1800 شغل، برگزاری 280 جلسه بصیرت افزایی و جهاد تبیین، آزاد سازی 2 زندانی و برگزاری 500 کارگاه سبک از دیگر برنامه های بسیج کارگری و کارخانجات استان بوده است.

کد خبر 1263461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha