بدنه جامعه کارگری باید نسبت به ارزش فعالیت خود آگاه باشند

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: بدنه جامعه کارگری باید نسبت به ارزش فعالیت خود آگاه باشند و متوجه شوند که چرخ توسعه جامعه با فعالیت این عزیزان می‌چرخد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز صبح، (۶ اردیبهشت ماه)  در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان، با اشاره به اهمیت کار در اجتماع و اسلام، گفت: در دین اسلام مساله کار و کارگر موضوع بسیار مهم و دارای ارزشی است.

وی افزود: خداوند متعال از تنبلی و بیکاری بیزار است و این امر مورد پذیرش الهی نیست.

این مسئول تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال اخیر با نگاه اقتصادی به شعار سال نگاه دارند و از عناوینی نظیر تولید و مهار تورم استفاده کرده‌اند، نشان دهنده اهمیت و جایگاه اقتصاد و فعالیت کارگران است که باید مورد توجه مدیران این حوزه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: بدنه جامعه کارگری باید نسبت به ارزش فعالیت خود آگاه باشند و متوجه شوند که چرخ توسعه جامعه با فعالیت این عزیزان می‌چرخد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود:  انبیا(ع) در کنار تبلیغ دین به امورات روزمره و کارهای سنگین می‌پرداختند، و  این موضوع که کار برای آینده انسان و جامعه مفید و ارزشمند است.

وی افزود: باید در کشور مطرح و تبیین شود که هر فردی خود را مقید به کار و تلاش در زمینه اقتصاد خانواده و جامعه بداند.

وی  بیان کرد: روزمرگی موجب بی هویتی و بیماری و کاهلی فرد می شود و به همین دلیل باید از این آفت دوری کرد. اینکه انسان در طول روز نسبت به انجام اقدامات سالم و کارهایی به نفع جامعه و مردم قدم بردارد، خود نشانه سلامت عقلی او است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، در پایان در مورد پیگیری موضوعات مدنظر نمایندگان جامعه کارگری گفت: در صورت انتقال دقیق موضوعات مبتلابه، می توان نسبت به مطالبه گری عمومی و نیز مطالبه از مدیران کشوری و مقامات عالی اقدام کرد.

 

 

کد خبر 1263486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha