نهضت آموزش بیان تفسیر قرآن کریم در حرم شاهچراغ(ع)

صحرائیان از برگزاری دوره های مقدماتی و تکمیلی آموزشی بیان تفسیر قرآن کریم در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) خبر داد.

علیرضا صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از برگزاری پنجمین دوره مقدماتی و چهارمین دوره تکمیلی آموزشی بیان تفسیر قرآن کریم در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) خبر داد و گفت: فرآیند نام نویسی شرکت در این دوره ها که از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده تا دهم این ماه ادامه دارد.

 

معاون آستان مطهر شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی قرآن کریم تحت اشراف حجت الاسلام قرائتی برگزار می شود، افزود: طلاب علاقمند با مدرک سطح یک و بالاتر و همچنین مبلغان قرآن کریم امکان شرکت در این دوره را دارند.

 

وی به سرفصل های دوره های آموزش بیان تفسیر قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: قالب های بیان تفسیر، روش های دسته بندی آیات قرآن، اصول، روش و مبانی برداشت از قرآن، شیوه های انتقال مبانی قرآن کریم به کودکان و نوجوانان، روش کلاسداری و جذاب سازی، روش ترجمه-کارورزی، جریان سازی شبهات قرآنی و روش پاسخگویی به آنها را از سرفصل های این دوره آموزشی بیان کرد.

 

صحرائیان با اشاره به برگزاری کلاس های دوره های آموزشی بیان تفسیر قرآن کریم را از چهاردهم اردیبهشت ماه، عنوان کرد: کلاس های دوره مقدماتی روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت سه هفته و کلاس های دوره تکمیلی نیز به مدت چهار هفته برگزار می شود.

 

معاون آستان مطهر شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه نهضت آموزش بیان تفسیر قرآن کریم به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات آستان مطهر احمدبن موسی(ع) برگزار می شود، گفت: در پایان نیز به افرادی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک معتبر از سوی ستاد تفسیر قم اعطا می شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: علاقمندان شرکت در این دوره ها می توانند با مراجعه به نشانی eform.shahecheragh.ir/tafsir نام نویسی کنند.

کد خبر 1263549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha