نقطه تاکید کانون پرورش فکری، توجه به حلقه دختران نوجوان و کنشگری اجتماعی خواهد بود

به گفته فلاح، نقطه تاکید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در سال جاری توجه به حلقه دختران نوجوان است و باید تلاش کرد به سمت کنشگری اجتماعی برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر با واماندگی تربیتی خانواده مواجه هستیم. 

 


وی با اشاره به این که برای پاسخگوی به پرسش های خانواده ها آماده نیستیم، ادامه داد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارتباط خانواده به عنوان عنصر مهم و محوری است. 

 


فلاح به اجرای موفقیت آمیز  طرح "کانون مدرسه" اشاره کرد و گفت: توجه جدی به حوزه رسانه و مجازی در زیست بوم کودک و نوجوان مطرح است و استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین در پیشبرد برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد تاکید قرار دارد. 

 


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تقویت جایگاه کانون در بین نهادهای دولتی را از مطالبات خود از مدیر جدید کانون اعلام کرد و افزود: از آنجائیکه مخاطبان هدف کانون متفاوت است این سرمایه باید حفظ شود. 

 


وی یکی از مهم ترین ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را وجود مربیان دلسوز، علاقمند و متعصب خواند و یادآور شد: نقطه تاکید کانون در سال جاری توجه به حلقه دختران نوجوان است و باید تلاش کرد به سمت کنشگری اجتماعی برویم و برنامه ریزی داشت.

 


وی به ظرفیت های استان زنجان و اثربخشی آن در  سطح ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت و پرهیز از فرزند آوری مواردی است که باید به‌صورت جدی در حوزه خانواده مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1263620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha