همه ما کارگران انقلاب اسلامی هستیم

حجت الاسلام اسماعیل پور با بیان اینکه همه مسئولین چه کارمند، معلم، سپاهی، بسیجی و... کارگران انقلاب اسلامی هستند گفت: همه کارها و تلاش های ما برای این است که چرخ انقلاب اسلامی را بچرخاند و با سرعت بیشتر به آن چرخه آخر که تمدن نوین اسلامی است برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  حجت الاسلام رجب اسماعیل پور_ امام جمعه موقت سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۸  اردیبهشت) با گرامیداشت فرا رسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند نکته مهمی که در سخنرانی سال گذشته داشتند فرمودند «کارگران ستون خیمه تولید هستند» و امسال نیز شعار سال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامیدند که اهمیت این موضع را تاکید دارد.

وی همه مسئولین را چه کارمند، معلم، سپاهی، بسیجی و... کارگران انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه کارها و تلاش های ما برای این است که چرخ انقلاب اسلامی را بچرخاند و با سرعت بیشتر به آن چرخه آخر که تمدن نوین اسلامی است برساند.

حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به قرار دادهای موقت که امنیت شغلی کارگران را به خطر می اندازد، تصریح کرد: اگر ستون تولید برداشته شود خیلی اتفاقات ناگواری رخ می دهد، اما می توان قانونی نوشت که نه کارفرما و کارآفرین ضرر کند و نه کارگر، و با ایجاد نظم در محیط کار آرامش در جامعه و خانواده اتفاق بیفتد.

وی ترجیح دادن جنس خارجی به جنس ایرانی از سوی برخی افراد را ضرر به چرخه تولید و توان کارگر ایرانی عنوان کرد و گفت: انسان می بایست یکسری اتفاقات و سختی ها را تحمل کند تا به نتیجه بهتری برسد.

حجت الاسلام اسماعیل پور در ادامه به بحث زباله در بخش سنگر اشاره و اذعان کرد: گرچه در حالت عادی به آن اهمیت نمی دهیم تا زمانی که بوی تعفنش ما را آزار دهد، اما قضیه ای که در سراوان اتفاق افتاده امروز در شهر سنگر نیز در حال اتفاق است و متاسفانه به نظر می آید که مسئولین حواسشان به این موضوع نیست.

وی در ادامه با گرامیداشت مقام معلم از همه معلمانی که در عرصه تعلیم و تربیت تلاشمی کنند قدردانی کرد و افزود: معلمان زحمت کشانی هستند که نسل های آینده را تربیت می کنند و.به آنها شکل می دهند.

وی همچنین به جمعیت عظیمی که در عید سعید فطر پشت سر مقام معظم رهبری به نماز ایستادند اشاره و اظهار کرد: این قشرهای مختلف که بخش بیشتری نیز در مساجد محلات و.. حضور داشتند خود حاوی پیام بزرگ و ارزشمندی برای ما و خارجی ها بود و آن اینکه اگر دچار تحلیل اشتباه بشویم نظام و رهبری ضریه میخورد.

وی گفت: اغتشاشات اخیر باعث شد فضای فکری  ما عوض شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: مقام معظم رهبری فرمودند«از حاشیه بپرهیزید»، بحث اصلی ما بر روی اقتصاد است و دشمن می خواهد در اقتصاد پافشاری کند و ما را به عقب بکشاند.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن بصیرت و آگاهی بیان کرد: مردم با نظام هستند و نباید دچار تحلیل اشتباه شویم و این حرکت ها و حضور در روز قدس، عید فطر و... نشان دهنده همین پایبندی ملت با ولایت و نظام است.

کد خبر 1263698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha