طرح جهاد آموزشی ویژه ۲۵ هزار نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: در طول ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ برای بیش از ۲۵ هزار نفر بحث جهاد آموزشی اجرا می شود و برگزاری طرح جهاد آموزشی استمرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی قاسمی امروز (۹ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف اصلی بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای کارآمدی مجموعه آموزش و پرورش است.

 

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برنامه های بسیج فرهنگیان ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به بحث جهاد تبیین گفت: در بحث جهاد تبیین از مهرماه با توجه به فضای ایجاد شده در استان اولین قشر که یک همایش تاثیرگذار در استان برگزار کرد قشر فرهنگیان بود و این همایش ادامه دار شده است.

 

قاسمی ادامه داد: چهارشنبه های تبیینی هر هفته برگزار می شود و تاثیر مثبتی در فضای استان گذاشته است و امیدواریم بتوانیم برنامه های جهاد تبیین را به خوبی پیش ببریم.

 

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی در خصوص بحث جهاد آموزشی عنوان داشت: بیش از ۳۵ هزار نفر ساعت آموزشی در دوران کرونا در استان برگزار شد و در طول ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ برای بیش از ۲۵ هزار نفر بحث جهاد آموزشی اجرا می شود.

 

وی در پایان گفت: برگزاری طرح جهاد آموزشی استمرار دارد و در راستای اجرای این طرح به بحث های پرورشی نیز پرداخته می شود.

 

 

کد خبر 1263816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha