تندیس و تصاویر شهدا در سطح شهر منشا خیر و برکت است

صیادی با بیان اینکه تکریم مفاخر و قهرمانان کشور از وظایف شهرداری است، گفت: تندیس و تصاویر شهدا در سطح شهر منشا خیر و برکت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم رونمایی از تندیس شهدای دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از وظایف فرهنگی شهرداری نشان دادن و تکریم مفاخر شهر است. مفاخر هر شهر و کشوری بخشی از هویت و تاریخ آن محسوب می شود. وقتی در معابر و میادین شهر سردیس و تندیس شهدا را می بینیم، به این گذشته و هویت افتخار می کنیم و این امر روی مردم اثرگذار است.

 

 

وی گفت: معتقدم تصاویر شهدا اثر وضعی روی شهر دارد. نورانیت شهدا و اینکه آنها برای دین خدا جان خود را فدا کردند در شهر منشا برکت است و ما به آن اعتقاد داریم.

 

 

صیادی در مورد تونل های نوری که در ماه مبارک رمضان اجرا شد و هزینه آن، گفت: در سامانه شفافیت تمام اسناد را با رک گویی در معرض دید عموم قرار دادیم. ما مدعی هستیم که تمام مبانی قانونی و قیمت گذاری ها طبق قانون انجام شده است. امسال اولین ماه مبارک رمضانی بود که فضاسازی شهری در تهران بسیار متفاوت از سال های قبل اجرا شد.

 

 

وی گفت: در ماه مبارک رمضان صرفا به زدن چند بنر در شهر اکتفا نکردیم و تلاش کردیم با المان های نوری، حجمی و جشن نور که در پارک ملت برگزار شد، ماه رمضان متفاوتی را برگزار کنیم و ممکن است برخی اعدادی را اعلام کنند که در شرایط سخت اقتصادی در ذهن مخاطبان برجسته شود اما واقعیت این است که در قیمت گذاری تمام سازه ها تلاش شده صرفه اقتصادی شهرداری مد نظر قرار گرفته و قیمت گذاری عادلانه مانند سایر آیین نامه های معاملاتی شهرداری اجرا شود.

 

 

صیادی با اشاره به رونمایی تندیس شهدای دفاع مقدس در ستاد فرماندهی کل ارتش در مورد جنس این تندیس ها گفت: جنس این تندیس ها فایبرگلاس و ابعاد آن یک و نیم برابر اندازه طبیعی طراحی شده است.

کد خبر 1263843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha