خدمت رسانی ۴۰خادمیار قائم شهری در چایخانه حرم مطهر رضوی

فاضل زاده گفت: تعداد ۴۰نفر از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران با حضور خود از ۱۱-۱۳اردیبهشت ماه جاری در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

محمدصادق فاضل زاده-دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به علاقه مندی و دلدادگی مازندرانی ها به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: مردم این خطه از شمال کشور در طول سال به مناسبت های مختلف  برای انجام سفر معنوی مشهد مقدس اقدام می کنند حتی قاطبه مردم استان که کشور هستند بخشی از محصولات کشاورزی و باغی خود را نظر امام رضا(ع) می کنند.

 



وی با بیان اینکه مردم قائم شهر نیز از این قائده مستنثنی نیستند و برای خدمت رسانی به عشق امام مهربانی ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، گفت: چند سالی است قائم شهری ها نیز همانند دیگر هموطنان شریف ایران اسلامی در لباس مقدس خادمیاری به ترویج سیره رضوی با دستگیری از نیازمندان در حوزه های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و ... مشغول هستند.

 

 

فاضل زاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی باید با ورود به سامانه خادمیاری آستان قدس و انتخاب عرصه و مصداق خدمتی، هفته‌ای شش ساعت به نیت امام رضا(ع) به محرومین خدمت کنند و ثبت گزارش داشته باشند، گفت: پاداش این نوع‌دوستی، خدمت در حرم مطهر تحت عنوان کشیک حرم است.

 

 

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه چایخانه حضرت رضا(ع) با هدف تکریم و ارائه ی خدمت به زائران و مجاوران آستان قدس رضوی توسط خادمان امام رئوف راه اندازی شده است،‌ یادآورشد: مطابق سهمیه ابلاغی استان خادمیاران و یاوران رضوی قائم شهری در اولین مرحله از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در چایخانه ی حضرت واقع در صحن کوثر حرم مطهر، افتخار دارند، با چای و بیسکویت از مهمانان آقا علی بن موسی الرضا(ع) پذیرایی کنند.

 

 

 

فاضل زاده ادامه داد: این فعالیت خادمیاران از بعد از اقامه نماز صبح با قرائت دعای فرج امام زمان(عج) و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و تا اذان ظهر ادامه دارد.

 

 

وی افزود: خادمیاران رضوی باهمکاری خیران روزانه با توزیع ۱۰هزار چای و ۲۰۰۰ شیرینی میزبان زائرین و مجاورین حضرت ثامن الحجج هستند.

کد خبر 1264113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha