از کارگران نمونه شهرستان قرچک تجلیل بعمل آمد

بمناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان قرچک با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، دوشنبه شب(۱۱اردیبهشت ماه) همزمان با  روز جهانی کارگر مراسم جشن روز کارگر و  تجلیل از کارگران نمونه شهرستان قرچک با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار، قیصرپناه بخشدار، رؤسای ادارات صمت، کمیته امداد، هلال احمر و فعالین کارگری و کارفرمایان در کانون ملائک برگزار  شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر گفت: هر روز روز کارگر است و اختصاص یک روز برای تعظیم و تکریم مقام کارگر تلنگری است برای مسئولین که به این قشر محترم بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به ارزش والای کار و کارگر در اسلام افزود: در شرایط حساس کنونی که استکبار جهانی در جنگ تمام عیار اقتصادی درصدد ضربه به کشور است، هر کالا و محصولی که با تلاش کارگران و تولیدکنندگان ساخته می‌شود، همانند تیری است که به سوی دشمنان پرتاب می‌شود.

فرماندار قرچک با تأکید بر تأمین نیازهای مادی و معنوی کارگران بیان کرد: کار کارگران که در واقع عامل اصلی استقلال و خودکفایی جامعه هستند، بسیار ارزشمند است و باید بیش از گذشته به این قشر محروم رسیدگی و بها داده شود.

گفتنی است، در این مراسم که به همت شرکت نساجی جهان اروم ایاز و خانه کارگر برگزار شد از تعدادی از کارگران نمونه شهرستان قرچک با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1264212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha