دختران خوشنویس گلستانی آیات و احادیث مرتبط با عفت و حیا را کتابت می‌کنند

بنی‌فاطمه گفت: یکی از برنامه‌های حوزه هنری استان در دهه کرامت «مشق دختری» است که دختران خوشنویس استان احادیث و آیات قرآن کریم با موضوع حیا و عفت را کتابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدحسام بنی‌فاطمه در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه کرامت اظهارکرد: در شرایطی که جامعه ما دچار برخی مسائل و موضوعات به‌ویژه در ارتباط با نسل نوجوان و جوان شده است، نیاز داریم که از فضا و فرصت دهه کرامت برای انجام کارها و برنامه‌های تبیینی استفاده کنیم.

 

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: باید از ظرفیت این ایام برای انجام کارهای ایجابی بهره گرفت. ضمن اینکه با توجه به ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) باید برنامه‌های متنوع و جذابی به‌ویژه برای دختران داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های حوزه هنری استان «مشق دختری» است که دختران خوشنویس استان احادیث و آیات قرآن کریم با موضوع حیا و عفت را کتابت خواهند کرد.

 

بنی‌فاطمه افزود: این آمادگی را داریم با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری بسیج محفل شعر باشکوهی را با حضور خدام رضوی در استان برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه بخشی‌نگری در اجرای برنامه‌ها به‌ویژه در حوزه فرهنگی یک معضل بزرگ است، گفت: ظرفیت همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های استانی را باید برای برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی و دینی بسیج کنیم تا شاهد اثرگذاری برنامه‌ها باشیم.

 

 

کد خبر 1264228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha