تکمیل موزه مفاخر دانشگاه بیرجند در اولویت تأمین اعتبار قرار می‌گیرد

عباس زاده گفت: تکمیل موزه مفاخر و مرکز اسناد دانشگاه بیرجند که تاکنون کارهای خوبی برای راه اندازی آن صورت گرفته، با هدف بهره برداری از این فکر خوب و ایده تأثیرگذار در اولویت پروژه های عمرانی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و نیمه تمام دانشگاه بیرجند، این دانشگاه را نماد فرهنگ و ادب استان در شرق کشور دانست و گفت: باید برای اتمام پروژه های نیمه تمام دانشگاه بیرجند با هم افزایی همه نهادهای دولتی و غیر دولتی تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه قدمت دانشگاه بیرجند باعث می شود تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، گفت: یکی از پروژه هایی که بسیار مهم است موزه مفاخر و مرکز اسناد دانشگاه بیرجند است، که امروز بازدید داشتیم و کارهای خوبی آنجا تاکنون صورت گرفته است. 

 

به گفته وی؛ آنچه باید در دستور کار قرار بگیرد تکمیل کارهای باقی مانده با هدف بهره برداری از این فکر خوب و ایده تأثیر گذار برای موزه مفاخر است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: چون موزه مفاخر شهر بیرجند هم در کنار موزه دانشگاه در حال انجام است، می‌توان با هم افزایی بین بخش ها یک مرکز خیلی خوب و فاخری برای عموم مردم و به ویژه برای دانش آموزان و فرهنگیان راه اندازی کرد.

 

عباس زاده تصریح کرد: به دنبال تأمین منابع تکمیل و بهره برداری از موزه مفاخر و مرکز اسناد دانشگاه هستیم.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند از دانشگاه‌های قدیمی کشور است و افتخارات زیادی دارد، خاطرنشان کرد: زیرساخت های دانشگاه با کمبودهایی مواجه است، کارهایی شروع شده اما پروژه ها نیمه تمام است، لذا تلاش خواهیم کرد تا فکری برای اتمام این پروژه های زیرساختی دانشگاه بشود.

 

معاون استاندار اظهار داشت: در سفر اول رئیس جمهور مبلغی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه بیرجند در نظرگرفته شده و در سفر دوم هم اعتباراتی برای تکمیل آن پیش بینی شده است.

 

عباس زاده در خصوص یادمان شهدای گمنام دانشگاه بیرجند که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، نیز گفت: یادمان شهدای گمنام باید تکمیل شود و در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: امید است با پیگیری های صورت گرفته از جهت بهره مندی از اعتبارات دولتی و همچنین ظرفیت مسئولیت اجتماعی برخی نهادهای عمومی و غیردولتی در سطح کشور و استفاده از ظرفیت خیرین، پروژه های نیمه تمام دانشگاه زودتر به اتمام برسد.

 

 

 

 

کد خبر 1264231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha