کارگران و معلمان از اقشار سرنوشت‌‌ساز کشور هستند

جهانگیری، گفت: کارگران و معلمان از زحمتکش‌ترین، مفیدترین و مؤثرترین شهروندان جامعه هستند که وظیفه داریم شأن و منزلت این اقشار سرنوشت‌ساز را حفظ و از زحمات آنها تقدیر کنیم.

پیمان جهانگیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر و روز تجلیل از وجود با ارزش قشر زحمت‌کش کارگر است و تلاش و کوشش کارگران غیور در زمینه کار و تولید بر کسی پوشیده نیست.

 

فرماندار اندیمشک، با بیان اينکه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت به نام ۲ قشر غیور کارگر و فرهنگیان مزین شده است افزود: این اقشار از زحمتکش‌ترین، مفیدترین و مؤثرترین شهروندان جامعه هستند که وظیفه داریم شأن و منزلت آنها را حفظ و از زحمات آنها تقدیر کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه کارگران و معلمان انسان‌هایی پاک‌دست هستند و شغل کارگری و معلمی جزو مشاغل مهم و کلیدی جامع محسوب می‌شوند اذعان کرد: همه ما قدردان این اقشار سرنوشت‌ساز هستیم چرا که رمز پیشرفت و توسعه یک کشور سرمایه انسانی و نیروی کارآمد آن است.

 

جهانگیری، تصریح کرد: روز بزرگداشت معلم، روز بزرگانی همچون شهید مطهری است که درس عشق و معرفت می‌آموزند و با ایثار خود، تربیت کننده آینده‌سازان کشور خواهند بود.

کد خبر 1264373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha