جانباز ۷۰ درصد شیروانی دعوت حق را لبیک گفت

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: «علی اصغر خاکشور » جانباز ۷۰ درصد شهرستان شیروان، ۱۲ اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

سلیمان آذری- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این جانباز گرانقدر دوران دفاع مقدس، 55 ساله و از وی چهار فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید خاکشور در سال 47 به افتخار جانبازی نائل شد و روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه پس از 35 سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

 

آذری عنوان کرد: در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید بزرگوار علی اصغر خاکشور عصر روز گذشته، طی جلساتی جداگانه با فرماندار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جانشین فرمانده نیروی انتظامی جهت هماهنگی و برنامه ریزی های اولیه دیدار و گفتگوهایی انجام شد.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بیان کرد: مراسم تشییع باشکوه این شهید عزیز، امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب شهرستان شیروان به سمت چهار راه دفاع مقدس با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار می شود و پیکر شهید در گلزار شهدای شهر زیارت شیروان به خاک سپرده خواهد شد.

 

شهرستان شیروان دارای سه امیر شهید، هفت سردار شهید و یک شهید مدافع حرم است که شهید براتعلی صدقی تنها امیر سرلشگر خلبان شهرستان است. این شهرستان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

کد خبر 1264396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha