حمایت ۳۹۶۳ معلم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین خراسان جنوبی

عرب گفت: هم‌اکنون سه هزار و ۹۶۳ معلم نیکوکار از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین به کودکان یتیم و نیازمند استان خراسان جنوبی کمک می‌کنند.

محمد عرب- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: فرزندان ایتام و محسنین در استان خراسان جنوبی هشت هزار و ۹۱۷ نفر هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۲۳ نفر فرزند یتیم و ۶ هزار و ۵۹۴ نفر فرزند محسنین محسوب می‌شوند.

 

وی در ادامه گفت: هم اکنون ۳۴ هزار و ۵۱۲ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند که سه هزار و ۹۶۳ نفر این نیکوکاران از قشر فرهنگی و معلمان هستند.

 

عرب خاطر نشان کرد: حامیان به صورت ماهیانه و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: حامیان سال گذشته بیش از ۶۱ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان به صورت نقدی به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت سرانه ماهیانه حامیان ۱۴۸ هزار تومان بوده است، عنوان کرد: میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام بیش از یک میلیون و ۴۱ هزار تومان و فرزندان محسنین هم ۴۰۰ هزار تومان است.

 

عرب با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 1264400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha