سفر رییس جمهور به سوریه در تحکیم روابط دو کشور نقش مهمی ایفا می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور به سوریه گفت: این سفر نقش مهمی در تحکیم روابط دو کشور ایفا می کند.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سفر رییس جمهور به سوریه گفت: سفر رییس جمهور به سوریه در تحکیم روابط دو دولت نقش مهمی ایفا می کند. بعد از کمک مستشاری ایران به سوریه برای نابودی داعش در سرزمین های اشغالی سوریه و رهایی دولت از این توطئه قطعا این سفر نیز می تواند آغازگر روابط گرم و بهتر دو دولت باشد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در بحث عمران و آبادانی کشور سوریه و بازسازی این کشور بعد از جنگ نقش مهمی را ایفا کرده است. معتقدیم سوریه در تقویت محور مقاومت در منطقه نقشی اساسی دارد و باید این کشور را برای مقابله با رژیم صهیونیستی تقویت کرد.

 

 

وی تصریح کرد: کشور سوریه نقش مهمی در کنار فلسطین و لبنان در تقویت محور مقاومت دارد و همین نقش برای مقابله با تهاجمات رژیم صهیونیستی در منطقه بسیار موثر است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روابط ایران و سوریه با سفرهای مقامات دو کشور بیش از پیش تقویت شود و به این طریق نیز تاثیرات مثبت خود در منطقه را نیز داشته باشد.

کد خبر 1264856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha