توسعه و تداوم حرکت های جهادی حفظ شود

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه توسعه و تداوم حرکت های جهادی حفظ شود، گفت: مدیران حوزه و دانشگاه می توانند حرکت های جهادی را نشر و توسعه دهند تا جوانان به خوبی بتوانند در این مسیر با آرامش تمام به مردم و کشور خود خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی جعفری شامگاه(۱۷ اردیبهشت) در مهرواره برای ایران اظهار داشت: اگر همت مردم در یک نقطه جمع شود کوه را از پای در می آورند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد جمع و یکی شدن همت مردم بودیم و در تاریخ ایران اسلامی ورقی زرین کاشتند و حتی یک وجب از خاک سرزمین را به دشمن ندادند.

 

وی با بیان اینکه جهادگران با حرکت های خیریه و جهادی در عرصه های مختلف درخشیدند، افزود: امروز هم نیاز به اهتمام جهادگران در عرصه مختلف از جمله اقتصادی هستیم و باید به این موضوع اهتمام بورزیم و توسعه و تداوم حرکت های جهادی حفظ شود.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه گفت: مدیران حوزه و دانشگاه می توانند به این حرکت پاسخ مثبت دهند و حرکت های جهادی را نشر و توسعه دهند تا جوانان به خوبی بتوانند در این مسیر با آرامش تمام به مردم و کشور خود خدمت کنند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند عنوان کرد: جهادگران خودشان تقدیرگر و تجلیل گر هستند و این نوع مراسمات تنها برای معرفی و توسعه مسیر حرکت های خیریه و جهادی اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه جهادگران با حضور در مناطق محروم و روستایی دست به ایثارگری زده اند، گفت: درخواست داریم برای تشویق و حمایت این جهادگران یک اردوی زیارتی و تفریحی برای این جهادگران در نظر گرفته شود.

کد خبر 1266045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha