تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی

منصوری گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۲۴ هزار میلیارد تومان برای حوزه اقتصادی و تسهیلات بانکی مصوب شد و تاکنون ۵هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،محسن منصوری،معاون اجرای رئیس جمهور، ( ۱۸ اردیبهشت) در جلسه پیگیری مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود:: در سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۲۴ هزار میلیارد تومان برای حوزه اقتصادی و تسهیلات بانکی مصوب شد و تاکنون ۵هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت است.

وی با بیان اینکه کی از برنامه‌های مهم و پیشران دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی است که عامل تحرک مضاعف در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی کشور شده است. افزود: در زمان تحویل دولت نرخ تورم نزدیک ۶۰درصد بود که با تلاش دولت انقلابی سیزدهم نرخ تورم به ۴۸درصد کاهش یافت.

منصوری ادامه داد: از تاکیدات رییس جمهور است که در بازدیدها و سفرهای استانی، مصوبات با جدیت دنبال شود و ما هم این را تعهد خود به مردم می‌دانیم و تاکید داریم.

معاون اجرای رئیس جمهور افزود: دشمن لحظه به لحظه در حال به روز کردن خود است مانیز با تمام توان مقابل دشمن ایستاده ایم و با به روز رسانی خود در مقابل هجمه های دشمن هستیم.

منصوری گفت: آذربایجان غربی یک استان مهم و دارای ظرفیت فراوان است نباید کوچکترین محرومیت در این استان وجود داشته باشد و  فعال کردن بازارچه های مرزی، اجرای طرح های راهداری و حمل و نقل، پروژه های بیمارستانی از جمله طرح هایی است که با بهره برداری از آنها شاهد توسعه در استان خو اهیم بود.

کد خبر 1266118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha