معلمان سبک زندگی تلاشگر، کم مصرف و پربازده را به دانش آموزان بیاموزند

یاوری، به رسالت معلمان در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: معلمان سبک زندگی تلاشگر، کم مصرف و پربازده را به دانش آموزان بیاموزند تا مسیر پیشرفت کشور بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، الهام یاوری، امروز(19اردیبهشت)، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان لرستان اظهارداشت: معلمان الگوی دانش آموزان هستند، این قشر معلمان سبک زندگی و نوع تفکر را منتقل می کنند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: جایگاه معلمی در بالاترین سطح قرار دارد و آموزش نیز در بالاترین مرتبه نعمت ها است.

 

یاوریان با بیان اینکه همه افراد مدیون تلاش معلمان هستند، افزود: مقام رفیع معلمی تنها به دلیل آموزش و انتقال اطلاعات نیست بلکه تربیت نیز مورد توجه قرار دارد.

 

وی به رسالت خطیر معلمان اشاره کرد و گفت: معلمان ما باید سبک زندگی تلاشگر، کم مصرف و پربازده را به دانش آموزان بیاموزند تا مسیر پیشرفت کشور بهبود یابد.

 

یاوریان با تأکید بر اینکه باید انگیزه تلاش را در وجود دانش آموزان ایجاد کرد و به آنها آموخت ایستادن در شرایط سخت هنر است، بیان کرد: کرامت انسانی این است که شرایط بحرانی را مدیریت کند.

 

وی با اشاره به اینکه روحیه تلاشگری و مسوولیت پذیری از معلمان به جامعه تسری یافته است، اظهارکرد: معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند که مسیر سازندگی و تعالی را هموار خواهند کرد.

کد خبر 1266310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha