هنرمندان، تجلی دهنده فطرت بشریت در جامعه هستند

احمدزاده هنرمندان را مایه نشان دادن روح انسانیت در جامعه دانست و گفت: شما هنرمندان تجلی دهنده فطرت بشریت در جامعه هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (21 اردیبهشت ماه) در نشست با هنرمندان از حضور در جمع هنرمندان استان‌ کهگیلویه و بویراحمد اظهار خوشحالی کرد و گفت: هنر یک زلالیتی می طلبد که هنرمند و هنرش بدون ‌توجه به پیرامونش خالق اثرهای بی نظیری خواهد شد.

 

«سید علی احمدزاده» با اشاره به اینکه هنرمند یک روح لطف و پاکی دارد و افراد که این روحیه را ندارند با آنها فرسنگ ها فاصله دارند، افزود: بهترین زیبایی های جامعه و رشد تعالی انسان به دست هنرمندان انجام‌ می شود.

 

وی تاکید کرد: شما هنرمندان مایه نشان دادن روح انسانیت در جامعه و تجلی دهنده فطرت بشریت در جامعه هستید.

 

احمدزاده با اشاره به اینکه گاهی یک هنرمند در صحنه نمایش کاری می کند که در زندگی افراد جامعه تاثیرگذار است، یادآور شد: مسئولیت ما این است که به دیگران خدمت کنیم و آن مسئولیتی که از ما خواسته شده، خدمت به مردم است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت را برای بشریت پیش رونده دانست و ابراز داشت: ما مسئولیت داریم بشریت و جامعه بشری را جلو ببریم و با کار ما جامعه امید پیدا کند و به آینده خوش بین شود.

 

وی انتظار از هنرمندان را با دیگران متفاوت دانست و افزود: روح هنرمند زلال بوده و باید آن را شناخت تا بفهمیم تا چه اندازه زلال و پاک است

 

احمدزاده گفت: هنرمندان در هر حوزه ای که کارشان رشد کند برای جامعه مثبت هستند و این یک باور است برای من و دوست دارم با این قشر باشم، چون انسان از این افراد لذت می برد و هر اندازه این رفت و آمدها باشد برای بنده و خود استان سودمند است.

کد خبر 1266619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha