حملات به غزه به چهارمین روز رسید/ حمله صهیونیست‌ها به ۲۱۵ پایگاه جهاد اسلامی

جنگنده‌های صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی حملات خود را ادامه می دهد و تاکنون ۲۱۵ پایگاه جهاد اسلامی را هدف قرار داده است و جنبش جهاد اسلامی ۸۶۶ موشک در این مدت به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبرنگار الجزیره امروز (جمعه 22 اردیبهشت 1402) گزارش داد: جنگنده‌های صهیونیستی برای چهارمین روز حملات خود را ادامه می دهد و زمین های کشاورزی در مناطق مختلف نوار غزه و پایگاه مقاومت فلسطین در غرب اردوگاه النصیرات را هدف قرار داده است.

 

جنگنده‌های صهیونیستی یک منزل در دیرالبلح در نوار غزه را با تعدادی موشک تخریب کردند. از آغاز حملات صهیونیستی به نوار غزه تاکنون سه منزل به طور کامل در غزه تخریب شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنگنده‌های صهیونیستی 215 هدف متعلق به جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

ارتش این رژیم تاکید کرد: جنبش جهاد اسلامی 866 موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرده است که از این تعداد 672 موشک از مرز غزه عبور کرده است و گنبد آهنین نتوانسته موشک‌ها را رهگیری کند.

 

ارتش صهیونیستی اعلام کرد: یک موشک شهر خولون در جنوب تل آویو را هدف قرار داده است که خسارت بسیاری به جای گذاشته است و یک اسرائیلی کشته و 13 نفر زخمی شدند.

 

سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد: اختلال فنی در رهیگیری این موشک ایجاد شده است و به همین دلیل این موشک به ساختمان چهار طبقه اصابت کرده است.

 

این سخنگو گفت: این موشک ساخت فلسطین در نوار غزه با برد 70 کیلومتر و وزن سرانفجاری تا 20 کیلوگرم است.

 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در نتیجه حملات صهیونیست‌ها 30 فلسطینی شهید و 100 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

کد خبر 1266694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha