اهل سنت را در اجرای برنامه های دهه کرامت مشارکت دهیم

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برادران و خواهران اهل سنت را در اجرای مراسمات و جشن های دهه کرامت مشارکت دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رضا شریفی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری استان سیستان و بلوچستان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت بیان داشت: همانطور که مراسمات عزاداری در استان ما پررنگ است به همان تناسب مراسمات جشن و شادی ها با رعایت و چار چوب و موازین شرعی برگزار کنیم.

 

معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های دهه کرامت نگاه به آحاد جامعه و مخاطبان جامعه باشد، ادامه داد: دهه کرامت را به دهه وحدت بین شیعه و اهل سنت تبدیل کنیم.


شریفی با اشاره به اینکه برای خواهران و دختران اهل سنت در دهه کرامت برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: از دوقطبی سازی در برنامه های دهه کرامت  بین دختران شل حجاب و باحجاب پرهیز کنیم و سعی کنیم در قالب دهه کرامت برای دختران شل حجاب جاذبه باشیم.


وی به تمرکز امپراطوری رسانه غرب بر آحاد جامعه خاص بر دختران هشدار داد و افزود: دهه کرامت فرصتی خوبی است تا دختران را با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام آشنا کنیم.

کد خبر 1266868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha