از رسانه‌هایی که دغدغه مسائل جامعه را دارند، حمایت می‌کنیم

عابدی گفت: رسانه هایی که در جهت تولید محتوا قدم بر می دارند و نسبت به مسائل جامعه دغدغه دارند توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تولید محتوا حمایت می شوند.

احسان عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمایت از رسانه های بومی و کمک به اصحاب رسانه در تولید محتوای غنی و اثرگذار به ویژه در حوزه اجتماعی را از برنامه های اداره ارشاد استان یزد اعلام کرد و گفت:‌ جشنواره عدلیه و رسانه یک فرصت مناسب است تا دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و نهاد ها متولی در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، گرد هم آیند و در یک تعامل سازنده، اموری را برای خدمت به مردم تدبیر نمایند.

 

وی فضای جامعه امروزی را فضایی نقادانه عنوان کرد و افزود: امروزه فضای جامعه و فضای دستگاه قضا به گونه ای است که به راحتی می شود انتقاد کرد و این نقد می تواند در تحول و تعالی این دستگاه ها اثر گذار باشد. 

 

این مقام مسئول، تصریح کرد: شکل گیری تعامل دو طرفه بین دستگاه قضا و رسانه می تواند باعث آگاه بخشی و اطلاع رسانی اتفاقات مهم جامعه و رفع مشکلات زیر پوست شهر شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به پرونده های موجود در زمینه مسائل اجتماعی و آسیب های فرهنگی - اجتماعی و همچنین فضای مجازی، بیان کرد: دغدغه آگاه سازی و پیگیری حقوق شهروندی که در ذهن اصحاب رسانه وجود دارد با پیگیری این پرونده ها و آگاه سازی جامعه محقق می شود.

 

 عابدی، پرونده های قانونی و حقوقی اصحاب رسانه استان یزد را صفر خواند و کمک های دستگاه قضای این استان را عامل پایین بودن تعداد پرونده ها دانست.

 

مسئول بخش اصلی دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی رسانه ها در حوزه های مختلف و آگاه سازی جامعه در این زمینه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم با تقویت رسانه های بومی به سرانجام خواهد رسید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد حمایت از رسانه های بومی و کمک به اصحاب این رسانه ها در تولید محتوای غنی و اثرگذار را در برنامه اداره ارشاد اسلامی دانست و گفت: رسانه هایی که در جهت تولید محتوا قدم بر می دارند و نسبت به مسائل جامعه دغدغه دارند توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تولید محتوا حمایت می شوند.

کد خبر 1267023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha