جشن امضا و دیدار صمیمی با نویسنده کتاب لغه الحب و طریق الحب در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

جشن امضا و دیدار صمیمی با مولف کتاب «لغه الحب؛ آموزش جامع لهجه عراقی» و کتاب «طریق الحب؛ کتاب همراه سفر اربعین» به مناسبت چاپ جدید این آثار، در محل سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، جشن امضا و دیدار صمیمی با خانم زهرا کثیری، فعال اربعین و مولف کتاب «لغه الحب؛ آموزش جامع لهجه عراقی» و کتاب «طریق الحب؛ کتاب همراه سفر اربعین» به مناسبت چاپ جدید این آثار، در محل سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

 

هم چنین در این مراسم، این دو اثر با تخفیف ویژه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، به غرفه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی واقع در بخش ناشران عمومی، شبستان اصلی، راهرو 7، غرفه 35مراجعه کنند.

 

کتاب «طریق الحب؛ کتابهمراه سفر اربعین» اولین هندبوکی است که اختصاصاً برای سفر اربعین تالیف و منتشر شده است و در پی آن است تا به شکلی ساده و سرراست، مخاطب فارسی زبانی را که هیچ آشنایی تخصصی با زبان عربی و لهجه عراقی ندارد و به دنبال یک ارتباط گیری سریع برای رفع نیازهای مهم زبانی‌اش است، برطرف کند؛ بهمین خاطر، متفاوت از کتب آموزشی، متشکل از حدود دوهزار پرسش و پاسخ کاربردی در دوازده موضوع است که به شکلی منظم و موضوعی تدوین شده‌اند؛ فهرست واژگان مفصلی دارد که پیدا کردن واژگان را از سراسر کتاب آسان می کند و به نوعی یک واژنامه همراه در کنار خود دارد؛ اعراب گذاری شده و صوت همه جملات آن از طریق کیوآرکد به‌راحتی قابل ستیابی است.

 

این کتاب به همت جمعی از فعالان حوزه اربعین از کشور ایران و عراق تالیف شده است. گفتنی‌است سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

کد خبر 1267197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha