کتاب بخرید کربلا بروید

موذن از اجرای طرح کتاب بخرید کربلا بروید در غرفه فاتحان بسیج خبر داد و گفت: امسال شش عنوان کتاب جدید در این غرفه ارایه شده که پرفروش ترین کتاب ها مجموعه شمال غرب، محاصره تیفور، دخترم ناهید و دختری کنار شط است.

حسین موذن، مسئول غرفه فاتحان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به طرح کتاب بخرید کربلا بروید، گفت: این طرح مربوط به شهید ابومهدی المهندس است که تاریخچه آن مربوط به سال 98 است. در نمایشگاه سال 97 این طرح ارایه و مقرر شد تا هر کس کتابی خریداری می کند در قرعه کشی کربلا شرکت کند و در سال 98 به برندگان این طرح جوایزی با حضور ابومهدی المهندس اهدا شد و با مشارکت وی مبلغ این طرح افزایش یافت.

 

 

وی گفت: بعد از شهادت ابومهدی المهندس تصمیم گرفتیم این طرح را ادامه دهیم و امسال نیز این طرح در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب ارایه می شود. در سال اول این طرح قریب به چهار هزار نفر شرکت کردند و مورد استقبال زیاد قرار گرفت و قرعه کشی آن در سال 98 در کرمان انجام شد و در دور اول 10 نفر به عنوان برگزیدگان این طرح انتخاب شدند که به آنها کمک هزینه کربلا اهدا شد .این طرح با مشارکت پنج ناشر فاتحان، حماسه یاران، خط مقدم، روایت فتح و 27 اجرا می شود.

 

 

وی در مورد آثار جدید غرفه فاتحان اظهار کرد: از جمله این کتاب ها مجموعه 10 جلدی بان ارومیه، سقز، مریوان است که پنج جلد آن آماده ارایه برای مخاطبان است و عناوین سردشت و مهاباد آن زیر چاپ است و طی چند روز آینده برای ارایه به مخاطبان آماده می شود. این کتاب ها اتفاقات دفاع مقدس با کموله و دموکرات و موضوع کردستان و شمال غرب را مطرح می کند. سماع شن ها نیز از کتب جدید دفاع مقدس است که بر اساس زندگی شهید منتظرالقائم منتشر شده است و همچنین کتاب پاسخ های اجمالی شامل سه پرسش مهم جنگ چرا شروع شد؟ چرا ادامه پیدا کرد و چرا تمام شد؟ نیز از دیگر کتب جدید ارائه شده از سوی این انتشارات در نمایشگاه سی و چهارم کتاب است.

 

 

موذن گفت: کتاب "ماه در مهاب"؛ زندگینامه شهید محمد سعید جعفری؛ کسی که سپاه کرمانشاه را تاسیس کرد و کتاب "محاصره تیفور"؛ خاطرات یک پرستار در سوریه و کتاب "قرار عاشقانه ها" از دیگر کتب ارائه شده در غرفه این انتشارات است. امسال غرفه فاتحان شش عنوان کتاب جدید را برای مخاطبان ارایه می کند و پرفروش ترین کتاب ها مجموعه شمال غرب، محاصره تیفور، دخترم ناهید و دختری کنار شط از پر فروش ترین کتاب ها هستند

 

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب از غرفه فاتحان دیدن کردند و درباره کتاب "عباس دست طلا" گفتند این کتاب بسیار قوی است.

 

 

 

 

کد خبر 1267447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha