جشن دختران مسجدی در بقعه قیدار نبی و امامزاده زیدالکبیر ابهر برگزار می شود

اسلامی از برگزاری جشن دختران مسجدی در بقعه قیدار نبی شهرستان خدابنده و امامزاده زیدالکبیر شهرستان ابهر با مشارکت اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های مساجد دردهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت استان زنجان در کمیته امداد با یادآوری اینکه ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ مصادف با اول ذی القعده و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز دهه کرامت است، گفت: به همین منظور جشن دختران مسجدی در بقعه قیدار نبی در شهرستان خدابنده و امامزاده زیدالکبیر شهرستان ابهر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان میزبان جشن های دهه کرامت خواهد بود، گفت: این جشن ها به منظور ایجاد نشاظ اجتماعی و با مشارکت اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان از راه اندازی کاروان های شادی در شهرها همزمان با میلاد امام رضا(ع ) خبر داد و گفت: طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت امام رضا(ع) و تقدیم ثواب این طرح به روح حضرات در کانون های مساجد اجرا می شود.

 

به گفته وی، اجرای طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، اجرای پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی در مساجد از دیگر برنامه های دهه کرامت در مساجد خواهد بود.

            

کد خبر 1267589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha