گرانی و ‌تورم واقعیت های امروز جامعه ما است

حسینی گفت: گرانی و ‌تورم واقعیت های امروز جامعه ما است و دولت سیزدهم در تلاش بر سر رفع این موانع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رییس جمهور، پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: گرانی و ‌تورم واقعیت های امروز جامعه ما است و دولت سیزدهم در تلاش بر سر رفع این موانع است.

وی افزود: دولت مردمی به صورت شبانه روزی و بدون توقف در تلاش است تا اقدامات سازنده ای را در بخش های مختلف انجام دهد.

این مسئول بین کرد: کاستی ها و موانعی وجود دارد که همه این موارد را قبول داریم اما وقفه در توسعه کشور یکی از مباحث مهمی است که دولت های قبل از بانیان این موارد هستند.

معاون امور مجلس رییس جمهور ادامه داد: اگر استانی با مشکل آب مواجه باشد، دولت سیزدهم با اولویت قرار دادن آن در محوریت نخست‌ خود سعی در پیگیری و رفع آن دارد.

حسینی با اشاره به جنگ نرم غربی ها علیه کشورمان اظهار کرد: دشمن با اقدامات فرهنگی و رسانه ای به گونه ای القا می کند که انگار جمهوری اسلامی بدون دنیای غرب نمی‌تواند پیشرفت کند در حالی که ثابت کردیم که اینگونه نیست.

وی با اشاره به کشاورزی بودن موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی افزود: قطب کشاورزی یکی از شمایل های این استان محسوب می شود که در تولید سیب و انگور سرآمد دیگر استان ها است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به نزدیک بودن دوم خرداد ماه سالروز رحلت مرحوم حجت الاسلام حسنی گفت: تلاش های انقلابی این مجاهد نستوه فراموش نشدنی است؛ شیخ حسنی علاوه بر اینکه قبل از دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تاثیر گذار بود، پس از دوران جنگ نیز فردی موثر در منطقه بود که یاد ایشان را گرامی می داریم.

حسینی افزود: دولت سیزدهم هم اکنون ساخت ۴۸ پروژه بزرگ‌ در بخش نفت، گاز و ‌معادن را آغاز کرده که پس از دو یا سه سال دیگربه نتیجه می رسد.

کد خبر 1267760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha