عرضه ۴۰۰عنوان کتاب در حوزه معارف دفاع مقدس و ایثار

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ۴۰۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است که از این تعداد ۲۳ عنوان جزو تازه های نشر انتشارات است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ۴۰۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است که از این تعداد ۲۳ عنوان جزو تازه های نشر انتشارات است.

کتاب های ارائه شده از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با موضوعات مطالعات اجتماعی دفاع مقدس، سیاست و بین الملل، ترجمه، روزشمار جنگ ایران و عراق، روزشمار تحولات انقلاب اسلامی، فرماندهان شهید، خاطرات، راویان شهید، آثار ادبی، نقشه راهنمای مناطق جنگی، رهبری و دفاع مقدس، تاریخ شفاهی، نبرد و عملیات، اطلس و شناسنامه، تجزیه و تحلیل می باشد.

براساس این گزارش، کتاب های «فتح ارتفاعات غربی حمرین»، « مسائل اساسی جنگ»، «والفجر ۲ و ۳»، «فرار از خود»، «زندگی به سبک عاشقانه»، «فرماندهان صدام»، «یک چای داغ تنگ غروب»، « دبیرستان یاران»، « از دشت تا کوهستان» و «بازسازی خرمشهر» از جمله کتاب هایی است که برای اولین بار در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای مخاطبان عرضه شده است.

 

 

 

کد خبر 1267820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha